torsdag 19. mars 2009

for en dag!

idag har vert en utrolig dag...jeg har gjort så mye asså!

9-12
i første time snakka vi om bjørnsund, vi skal ditt på leir en hel uke!
så i friminutte så gikk jeg jo litt hit og ditt..det var litt kald første friminutt...
så hadde vi engelsk så vi satt jo på gruppe rommet jeg, jonas, arne og jonas...så satt vi der i ti minutter så begynte vi å lure på "hvor er målfrid..?"
arene og erik satt og ordna ferdig plakatene mens jeg og jonas var på leting..så spurte vi el lærer og hun sa" målfrid er ikke her idag!, løp å si det på kontoret" å vi løp ditt og sa ifra...så ble jeg lærer den timen,så vi hørte på musikk, snakka og tegna ferdig plakatene..så spiste vi maten vår på gruppe-rommet:-)
i stor friminuttet ble de snøbask-krig! det var veldig morsomt..:)
skal legge ut bilder imorgen..så når friminuttet var ferdig dro vi på kulturhuset og så på et teater "det regner aske!" eller noe sånt:P
det var veldig BOOOOOOOOOOOOOOOORING!
så dro vi på skolen igjen..vi hadde historie-.-"
så ble jeg med carita hjem, vi gikk ut på ski en tur..og jeg hadde jo ikke stått på langrend's ski på år og dag! så jeg falt, falt og FALT!
vi holdt på å dø av latter!
så dro vi på senteret der jeg kjøpte meg ,MYE!
joggbokse,grå: 199.-
jogge-hetegenser,grå: 199.-
singlet,grå: 79.-
singlet,blå: 62.- eller noe sånt:P
veldig koselig..men nå er jeg ganske trøtt, men klokka er bare 22.06!!!
men jeg var oppe til klokka 02.?? igår da...*gjesp*
jaja, natta folkens, bildene kommer imorgen! ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar