mandag 23. mars 2009

mari og anni's bursdag!

på fredag hadde mari og ann iren bursdag!
vi var en HAAAAUUUUG med jenter på klubbhuset..først så pakka de opp gaver osv..
så spiste vi pølse i brød ;)
så gikk vi jo litt hit og dit, så gikk vi ut å spilla "fotball"..
noen spillte fotball og jeg og tonje,oda,hilde,anita,malin,elise osv... vi bare skjøt ballen til værandre ;)
etter vært ble det kake..NAM!
mens vi spiste kake logga jeg og tonje på msn (på mobilene våre)..
jeg anner ikke va tonje holdt på med men, jeg snakka med jo inge (L)..
jeg holdt på å le meg ihjel!
så til slutt hold vi på med en lek..:)
vi tok litt tau og en ballong og tok og vesta de på foten så skulle vi prøve å sprekke ballongene til værandre..ohhoooj det var gøy :)
jaja her kommer bildene:-)




jeg skal legge til resten også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar