mandag 30. mars 2009

lenge siden.. i know!

nå har jeg ikke blogga på leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge! men nå skal du få høre om mandagen uke 14! jeg ble med erik til bestemoren hans, først så spiste vi brødskive med MYE nuggatti på..så måtte vi gjøre lekser-.-" erik gjorde matte og jeg norsk, så kom ole anders!
vo gikk opp til ole anders, han bor litt lenger opp i buhagen.
de har laget en "ola bil", og faren til ole har lovet dem å hjelpe dem med "ola bilen" med det gjorde han ikke :O
så ble gutta sure(typisk gutter)..etter en liten stund gikk vi ned til gunnhild(bestemoren til erik).
og der ordna vi oss slush (blogg videoen) det var cola slush! NAM!!
etter det igjen gikk vi ut. og rett uten for huset til gunnhild er det en gammel bil. og vi skule "kjøre" den da... vi satte oss in. og JEG måtte selvsakt kjøre;P (youtube videoen)
HAHA! så når vi var ferdi med det igjen dro vi opp til ole anders igjen. da skulle vi "tegne/lakere" "ola bilen".. jeg sto der bare, så kom søstra til ole anders (linn elise).. og vet du va vi gjorde?!? vi begynte å tegne hjerter på den! vi tegna hjerter som gale! ole og erik klikka fulstendig!
etter det igjen gikk jeg og erik ned til gunnhild. vi satt på daten i ca. 10 sec. så kom anita (moren til erik) , da var klokka plutselig halv ni! osv.. so dro vi hjem og jeg så på tv.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar