søndag 1. mars 2009

slalom bakken (L)<3




i dag og i går hvar jeg og MANGE andre, jeg kan jo nevne noen da:) anita, ida B., lars jonas, stian andre. os litt senere kom flere..:P
vi prøvde en kul skogs løype, den siste turen vi dro ditt skule jeg ned en bakke, men så gikk det ikke helt som planlakt, hehe.. jeg kjørte og så svinga jeg å fløøøøøy langt..ida holt på å tisse på seg fordi det hvar så rart...haha!

så vi fant mange stier å kjøre etter, me det hvar bare en som hvar skikelig grusomt morsomt å kjøre på..stan andre hadde aldri vert oppi bakken før så vi måtte vente LITT på han..jaja de var jo moro til slutt daah:)

vi kom oss både opp å ned uten problemer..men når jeg skule ned en tur kjørte vi på en svært humpete vei, og jeg vettu tryna og skiene fløøøøøy lang..jeg begynte å blø fordi jeg slo meg i munnen..m ed jeg fortsatte videre:)

så alt i alt hvar det en fantastisk dag:)
noen små skader ble det, men jaja de henger med det:)
håper du får en fantastisk dag du også:)

xoxoxo malin:)

(skal få se litt bilder her nå da:)

men på det bilde med meg og anita i heisen, jeg ser jo hemmmmma ut!)



ida, er ikke helt glad i å bli tatt bilde av, hehe:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar