mandag 16. mars 2009

sorry asså!

sorry for at jeg ikke har fått blogget på en stund!
har vert med bestemor heeeeeeeeeeeeeeeeeele helgen..-.-" mamma og pappa har vert i trondheim på anne-kat...en stand-up komiker eller noe sånt ..
men det har vert veeeeeeeeeeeeeeeeeeldig kjedeli!
men nå som jeg først er i-gaaang kan jeg fortele om hva jeg har gjort i helga..
lørdag: kjedet meg-.-"

søndag: da var jeg i bakken sammen med anita(som vanlig;*), vi tok skog's løypa som omtrent..1 million ganger! åsså var det en gang vi skulle kjøre ned en del av skogsløypa..åsså holdte jeg og anita på å kresje, så kom hun i ubalanse..så falt hun og fikk bak delen av skoen oppi ****...
å det var tydelig vist vond..stakkar anita;(.. så vi slappen av der i 10 min..så tok vi heisen opp igjen:) vi fant oss en STOR stein..så jeg tok litt bilder;)
skal få se :-)



( klikk for støre bilde;) )







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar